5/21/2009

Aku & Dia .

20 MEI 2009


Semalam pertemua kali kedua bagi aku dan si dia . sebelum nie kami pernab bertemu di bukit bintang , itu pun cuma kejap sahaja . bersalaman berbual bual sambil berdiri dan terus beredar . tapi semalam kami plan untuk bertemu dan keluar bersama . hampir dalam 5 jam aku bersama nya . dia seorang yg memahami juga orang nya :)


pertemuan bermula ketika ri lrt wangsa maju , aku dari teminal putra gombak . ketika itu baru sahaja aku habis jpj test di skem gombak , aku gagal parking :( terlebih masa bodoh jee . then bila jumpa si dia , dia bahan aku sebab aku gagal P hehe . tak kisah la tu .


macam macam yg kami sembang , non stop talking laaa kata org bahaha . perjalanan kami di lrt menuju ke klcc . selepas sampai ke klcc , kami plan untuk tgk movie , cerita apa ? haha kami act tak de idea n ambik je story paling awal , then kami dapat cerita BOHSIA . bohsia pun bohsia laa DOOOHH , PEGI MAM LA ahahaha . ayat nabila huda . ngeee time dalam movie tu best kot , kot la hahaa . dia bagi aku something , something tu ada empat , n dia nama kan itu HUTANG :) hahaha , just aku dan dia sahaja tau . habis je movie tu , dia tuntut HUTANG dia doehhh sampai berfalsah agama n berkutubah habis la nak dapat kan HUTANG tu hehehe . aku berat sangat nak bayar HUTANG dia tu tak tau la kenapa kan . sambil dia sibuk cakap pasal HUTANG dalam perjalanan kemudian , dia berkata mahu ke petaling street .


then aku cakap la

MIRAA : laa tadi u kata tak tau nak g mana , then nie baru kata nak g petaling street , u nak g sana buat ape ?
HIM : i nak beli barang n tgk barang jap , jom teman i kejap je .
MIRAA : addoi ok la ok la jom .
HIM : ahahaha da sampai da tgk tu , tu la petaling street , kejap kan dari klcc pergi petaling street ?

hahaha aku pun gelak je la plus bengang ngan dia sebab dia da kenakan aku , aku terus cubit dia banyak kali ddooooh ;D dalam perjalanan dia asyik senyum jee , sebab dia dapat kenakan aku haahaa geraam jee aku doehhh grr , tak pe aku juga kata dengan dia yang aku nie penyabar orang nya :)dia non stop perli and bahan aku dengan perkataan petaling street . sambil kami berjalan kami singgah di kinokunia , usha usha buku jap , then blaaa .


berjalan dan berjalan , topik HUTANG , di buka kembali , dan demikan laa selepas aku cuba untuk menukar topik tapi dia tetap dengan HUTANG dia hahahaa . at the end and at one place , dia dapat balik HUTANG dia dari aku , ohhhh bak kata 'sykes farael@hamad' sweeeet doehhh bahahhahaa .

kami happy sangat lepas tu , then jam menunjuk kan pukul 8:30 malam , kami pulang menaiki train ltr putra yang sama , aku ke wangsa maju dan dia ke taman melati . ketika dalam train dia ada cakap

HIM : comel doehh time muka u bagi HUTANG tu , hahaha i tgk cam u takut n nak nangis pun ada hahaha
MIRAA : yeke hahahhaa , u jahat , nakal , ngade , suka buli i , suka kenakan i

tu laaa ayat yg sering aku dan dia cakap selepas habis bayar HUTANG tuu hahaha . train suda sampai ke setiawangsa , munuju ke wangsa maju , dia ambik berat pasal aku , menanyakan tentang , okay ke aku balik sorang , jalan tak gelap ke and so on laaa . thankss laa sebab ambil berat ek doehhhh ;D

sampai saje ke wangsa maju , kami bersalaman n aku kiss pp dia ;) before that dia kata kalau aku da sampai rumah terus text dia and aku says okay :)



p/s: begitu lah kisah aku dan dia pada 20 mei 2008 , dalam masa 5 jam lebib bersama dan menonton cerita yg kami tak plan BOHSIAA DDOOOOOOEHH ;D

to him : u u thnks laa teman i and buat i happy n hilangkan stressed i pasal lesen P bodo tu hehehe , best kua ngn u , ada masa lagi kita kua ok buncit hehehehe . u buncit , nakal , gatal , suka buli i , suka bahan i :) thnks to HIM . sayangg u , kita kan kawan kan hehe .