6/02/2009

2nd Day Working

weh weh hehe ari nie an selasa 2 jun 2009 , hari kedua aku kerja setelah sudah beberapa bulan , erm agak ar dalam 3 bulan kot tak keje asyik melepak je haha . aku keje hotel :) as a food & beverage assistant . sumpah doeh tak de experience langsung about this , tapi pe nak buat coz aku jenis yg love to learn and do a new things :) ari kedua keje nie sumpah aku rasa letih gila babi ar . da laa shift pukul 7 pagi sampai 3 petang , 3 petang tu bukan sharp boleh balik , tadi pun aku habis dalam kul 3;30 somethingg shitt laaa . yg aku bengang and letih nya sebab pagi tadi time breaksfast 7:30 till 11.am aku asyik setting makanan jee non stop plak tu , dah laa tak duduk langsung pluss org mmg pack laa da holiday school an . grrr . aku dapat rehat time break ar pukul 12.00 p.m. till 12.45 p.m. about 45 minute jee :( pe lagi time tu laa aku rest gler babi siap tdo lagi hahaa sumpah letih , time break tu ada laa no celcom call aku tak kenal duhh tup tup ex aku hehe , nama dia qamarul his a nice guys that i've been know before , my mistake mintak break ngn dia sebab time tu aku rasa cam aku nak hidup tanpa laki and berdikari bodo je ahaha . tp till now we are still friends , pas dia call aku sambung tdo la balik . then detik 12;45 sudah tiba aku masuk laa keje balik , buat cam biasa setting , layan kerenah dato2 and manager aku tu . haha . so far okay laa tak da la dorang cam palat . tp member aku kata kalau shift malam dapat tips best :) tp dorg cam pundek ar kena layan jee ar an hahaa , tak pee t if aku shift malam aku cite pe jadi . skunk pun asyik kena kacau je ngn dato2 tuaaa kat hotel tu . makin tua makin gatal , aku tau la korang banyak duit bahahaha . forget it and just keep in that im still single :)) . haha . ok laa ada banyak lagia act , tp yg 1st day tu aku malas nak story . haha k chaw :)