6/11/2009

17 again with ayong ;)


hi u all today erm aku habis keje dalam pukul 3 something laa nak dekat kul 4 tau . then tgk je msg ayong bg ckp dia kat rooftop kalau free dtg laa then i usha je msg tu ayong call . i cakap i baru habis keje now tgh salin baju sumee . theen tup tap tup tap hujaan theen plan lari sumee last last ayong dtg dari bb ke klcc jumpa aku . dah laa that time hujan haha sian ayong kena redah hujaan alaa demi daku wakakaa . thnks pakcik ayong . ayong plan nak tgk movie . dalam purse aku ada rm1o jee tu laa money aku untk tambang balik n keje makan sumee adehh tak pee laaa gunaa je coz esok jumaat aku off tak keje . cuti :) haha then search2 ayong kata nak tgk 17 again . theenn cite tu start kul 4.45 ptg . kita org usha kul 4.43 cam tu then trus beli tiket tgk cite 17 again . dari kul 4.45 ptg till 6.30 ptg :) haha so far cite tu agak menarik laa , dah la time tu aku ngantok kot tp pas bf aku beralkon so ZACEFRON aku terus segar gle laa haha sweet jee dia dalam story nieee , sometimess cam funny and sometimes cam romatik hahaaa tp part aku sukaa time dia romantik laa tgh dancing and advisee kat budak class diaa pasal cintaa auuwww mmg bestt sweet sgtt . sukaaa oh :) hahaaa i love you ZACEFRON hahahhaa . kau aku punya . hehee . cerita nie an macam cerita tentang seseorg yg sekarang umur dia 40 an mengimbau kembali umur dia masa 17 . dia cam sukaa laa gurl yg sebaya ngn diaa tu then kawin pastu buat mistake then dia cam nak suh isteri dia tu bg peluang kedua pada dia untuk terima dia balik n dia janji akan hidup semati sumee laa , sbb tu zac niee ambik watak sbg lelaki umo 40an tuu ahaha . then u all tau at the end girl tu pun terimaa balik ex husband diaa tuu . dorg happy and bersama kembali . alaahaaai sweeet nyeee sukaaa .pape pun u all tgk laa cite niee . miraamelon nie mmg gila movies haha .tak kisah laa tu yg pentingg miraa melon love zacefron :) fullstop haahhahaa ok laa chaww esok cuti tak keje yeayyyyyyyyyyyyy :)




p/s: sorry pada naz 70's n ilham 11 coz tak dapat nak join korang lepak rooftop haahaa bg msg lambat sgt i da beli tiket da nak balik wangsa maju n naz sorry i mmg nak lepak brj malam niee tp cam tak larat plusss no moneyyy and im quiet coz i cnt talk haahaha chawwww :)