6/21/2009

Membebel :)

hi korang ;) today an aku start keje tadi kul 7 pagi . cam biasa la rutin harian aku kalau start je keje shift pukul 7 pagi aku messti da set alarm jam handphone kul 5 .00 pagi then mandi pastu solat subuh :) pastu an dalam kul 6.05 pagi aku da kua umah , then naik train stop kat lrt ampang park . cam biasa laa an dalam perjalanan dari wangsa maju ke ampang park mmg la tak jauh tp kat situ je laa masa aku untuk aku lelap kan mata kejap walaupun dapat la dalam 10 minit hehee . tp tgk nasib la kalau pagi tu aku dapat duduk alhamdulillah boleh tido , kalau tak berdiri sandar then tido wakaka , peduli la apa org nak usha ke apa ke g mam haha yg penting aku ngntok nak tido sebelum g keje . ngee nanti da sampai tempat keje mana boleh tido bhai . then sampai2 je aku kat lrt ampang park cam biasa la menapak jap dalam 6 minit nak g tempat keje aku tu . aalaaa korang tau an tempat keje aku dekat je ngn restoran pelita klcc tu , hari2 aku lalu situ hahaahha . then hari2 juha pas balik aku singgah klcc lepak sorang2 kalau takde membet ajak aku lepak kalau aku lepak confirm la muka aku muka bb bistro , old chang kee and pavi wakkaaak .then sampai2 keje jee today , cam tak busy sgt la ari ahad kan , guess pun ta bgn tido lg , then start dalam kul 8 , 9 pg cam tu mula la busy ramai guess turun makan . eh korang mesti pelik pe aku cite an , before that pada sape yg tak tahu nie , aku nie keje as a food and beverage assistant . sume aku buat laaa room service , coffee break , bartender , banquet . nak kata letih sumpah la letih . hehe be back at the story . then operation hour breakfast sampai 10.30 pagi then pastu takde la busy sangat , aku just buat clearing then setting balik table , pastu wiping . tidy up sikit mana mana kat pantri tu . heehee standart laa . da settle sumee baru keje aku duk kat bar buat air wakaka . then habis sume dalam kul 3 aku balik . today la aku rasa cam aku balik awal and tak busy sangat kot haha . aku balik tadi dalam kul 3.15 something laa selalu nak dekat kul 4 , kat sini keje bukan sharp pukul 3 balik oh coz we all kekurangan orang , ada lagi vacancy pada yg nak keje ask for me especially we need boy ;D hahaa then da settle sume aku pun siap laa g locker tuka baju then solat zuhur pastu terus balik . today aku tak lepak coz hujan oh lagi pun ramai indon n bangla je tak sedap lak nak cuci mata . len la cam hari biasa . aku duk sorang2 kat klcc tu pun aku rasa tak bosan tau , ari tu dalam sejam dua jam gak la lepak klcc sorang2 haha usha mamat2 nsem , aweks2 , couple2 cam sucksss ahaa da laa aku nie hampir 2 bulan single . then tgk lagi org cple2 nie shit je haaha biaa laa g mam :) nanti ketemu gak la jodoh aku tu so sabar jee . hehe ok laa tu je untuk topic nie . chaw (;