6/23/2009

Politeknik :)

WEH weh korang aku di tawarkan masuk politeknik lol . tp aku nak uitm addoi . tp tak pe laa just terima je la kan redha alhamdulillah amin :) tp dalam masa yg sama aku nak apply uitm intake disember , cant wait dear ;D yg politeknik nie aku dapat kat johor , POLITEKNIK JOHOR BAHRU, PASIR GUDANG . Aku dapat fav course and first choice tu babe , mmg minat gila la course nie hehe ada animation , 3D , photography and so on . tp aku dapat nie intake januari 2010 tahun depan . so sementara wait masuk poli n apply uitm nie aku keje laa dulu .

p/s : to all member aku yang dapat kat uitm untuk masuk pada 27 jun nie good luck sayang :)

aiza-uitm perak (diploma pengurusan hartanah)
atyn-uitm melaka (diploma pengurusan bank)
nana-uitm kelantan (diploma pengurusan bank)
faqih-uitm kelantan (diploma pengurusan bank)
zaim-uitm perak (diploma akauntan)
fazli gajus-uitm perlis (diploma scince computer)
amer villa-uitm kedah (diploma it)
farah-uitm pahang (diploma pengurusan perniagaan)
ryn plkn-uitm (diploma akuantan)
amin-uitm shah alam (diploma mass communication)
bunga dana-uitm shah alam